Η μετάνοια της Ζαμφίρας της τσιγγάνας:μια αληθινή ιστορία που αφυπνίζει συνειδήσεις!

389x300-images-stories-2013-pocainta_m

Εδώ και επτά χρόνια είμαι ιερέας στο παρεκκλήσι των φυλακών Προύνκου στο Κίσιβο(σ.σ.Δημοκρατία τηςΜολδαβίας).Επειδή παράλληλα υπηρετώ και στην ενορία μου κάνω εκεί ακολουθίες τις Τετάρτες και τις Παρασκευές.Με βοηθούν κάποιοι κρατούμενοι ως εθελοντές.Ένα από τα καθήκοντά τους είναι να προετοιμάσουν Συνέχεια

Πανό των Σέρβων “Η Μακεδονία είναι Ελληνική” την ώρα που το κανάλι που μετέδιδε

τον αγώνα στην Ελλάδα τους είχε σαν, όπως αυτοί θέλουν να λέγονται…ενώ η σερβική τηλεόραση ως fyrom…

το παρακάτω δημοσίευμα από σκοπιανό μέσο.

Μακεδονία

Οκτώβριος 16, 2013.
 
«Οι Σέρβοι οπαδοί προκάλεσαν τους σκοπιανούς παίκτες, παρουσιάζοντας μια σειρά από ελληνικές σημαίες, αλλά και με πανό που έγραφε ένα σύνθημα: «Η Μακεδονία είναι Ελληνική», στα ελληνικά, γράφει το δημοσίευμα των Σκοπίων (στα αλβανικά) και συνεχίζει: Συνέχεια

Ο νεομάρτυρας και παιδομάρτυρας Άγιος Ιωάννης ο Τουρκολέκας- αδελφός του οπλαρχηγού Νικηταρά

agios_neomartys_ioannis_o_tourkolekas_01

  16 Όκτωβρίου 1816 «Στον αδελφό μου πρότειναν ν’ αλλάξει την πίστη του. Του δείχνουν τον σκοτωμένο πατέρα του και του λέγουν κάθησε να σε κάνουμε Τούρκο. Τότε το παιδί κάνει το σταυρό του και τους απαντά: θα πάω κι εγώ εκεί που πάει ο πατέρας μου. Του ξαναλέγουν· γίνε Τούρκος. Το παιδί όμως ξανακάνει το σταυρό του. Έγινε από το αίμα του σταυρός…” Νικηταράς Συνέχεια