Τα σκιρτήματά σου, παιδί μου…

Τα σκιρτήματά σου, παιδί μου,

η μυστική μελωδία του “σύμπαντος” εντός μου

το τραγούδι των μηνών της γλυκιάς αναμονής σου

ο μυστικός κώδικας της αρχόμενης επικοινωνίας μας….

.

τα σκιρτήματά σου, παιδί μου

από τις ομορφότερες στιγμές της ενδομήτριας ζωής σου.

.

με συγκινούν, με καθησυχάζουν, με γεμίζουν χαρά και συντελούν στο χτίσιμο ενός δυνατού δεσμού …

ενός δεσμού που, μόλις δημιουργείται και εύχομαι να κρατήσει, ισχυρός, δυνατός και σωτήριος, για ΠΑΝΤΑ!!!

.

Αλεξία-momyof6

 

Copyrighted.com Registered & Protected  7NXK-02UG-CC4L-0X8K

 

φωτο από: gr-gamos.gr

11 thoughts on “Τα σκιρτήματά σου, παιδί μου…

  1. Συγκινήθηκα μωρέ!!!!!! Υπέροχα είναι αυτά τα σκιρτήματα, ανυπομονώ κι εγώ να τα ξανανιώσω!
    Με το καλό Αλεξία μου, να κρατήσετε στην αγκαλιά σας ένα υπέροχο, τελειόμηνο μωράκι!
    Φιλιά σε όλους (και στην κοιλίτσα!)

    Μοῦ ἀρέσει

  2. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Στο αγέννητο παιδί μας… | momyof6

Σχολιάστε