Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΔΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΡΧΟΥ (και για παιδιά)

credinta-ecatontarhului

ανάλυση της ευαγγελικής περικοπής της Κυριακής Δ’ Ματθαίου 

Διήγηση

            Κάποτε ο Ιησούς επισκέφθηκε την πόλη Καπερναούμ. Τότε τον πλησίασε ένας Ρωμαίος αξιωματικός που ήταν εκατόνταρχος και τον παρακάλεσε λέγοντας: «Κύριε, ο δούλος μου είναι στο σπίτι κατάκοιτος, παράλυτος, και υποφέρει φοβερά». Και ο Ιησούς του λέει τότε: «Εγώ θα έρθω και θα τον κάνω καλά». Ο εκατόνταρχος του απάντησε: «Κύριε, δεν είμαι άξιος να σε δεχτώ στο σπίτι μου. Πες όμως μόνο ένα λόγο, και θα γιατρευτεί ο δούλος μου. Κι εγώ είμαι άνθρωπος κάτω από εξουσία, κι εγώ εξουσιάζω στρατιώτες. Λέω στον ένα ‘πήγαινε’ και πάει. Λέω στον άλλο ‘έλα’ κι έρχεται. Λέω στο δούλο μου ‘κάνε αυτό’ και το κάνει». Συνέχεια

«Λουκία Λαουτάρη Παπαγεωργίου» Η Μπουμπουλίνα της ΕΟΚΑ

έπεσε ηρωικά, μαζί με το αγέννητο παιδί της…Υποκλινόμαστε στο μεγαλείο της. ΑΘΑΝΑΤΟΙ! ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥΣ… (5 ΙΟΥΛΙΟΥ 1958)

Λουκία Λαουτάρη Παπαγεωργίου: όλα για την Πατρίδα!

Τιμούμε τη γυναίκα που έδρασε και απέθανε περήφανη για το όνομα της λευτεριάς

Ως αγωνίστρια και ως μάνα η Λουκία Λαουτάρη Παπαγεωργίου είχε τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα ζήλευε κάθε γυναίκα του σήμερα.Η Λουκία Λαουτάρη και ο σύζυγός της Γεώργιος Λαουτάρης διατηρούσαν κρησφύγετο στο περιβόλι τους, όπου έκρυβαν καταζητούμενους αντάρτες της ΕΟΚΑ.

Συνέχεια

Η αγάπη καταργεί τις αποστάσεις…

από τους λόγους του Γέροντος Παϊσίου

 

-Γέροντα, πώς επικοινωνούν πνευματικά από μακριά οι άνθρωποι;

-Γράφουν κανένα γράμμα ή με ασύρματο ή με σήματα μορς!…

-Δηλαδή, Γέροντα;

Για να υπάρξει πνευματική επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων, πρέπει να εργάζονται στην ίδια συχνότητα. Αυτό δεν μπορούν να το πιάσουν οι επιστήμονες.

Όταν ο άνθρωπος έχει την Αγάπη, τον Χριστό, και βουβός να είναι, μπορεί να συνεννοηθεί με όλα τα εκατομμύρια των λαών και με την κάθε ηλικία των ανθρώπων , που έχει και αυτή την δική της γλώσσα. Συνέχεια